Brother värviline MFP

Brother DCP-9015CDW

Värviline A4 seade
Printer/koopiamasin/skänner
Kiirus: 18 lk / min
WiFi, võrguliides
2-poolne printimine
Rohkem informatsiooni: SIIT
Pakkumist küsi siit

Brother DCP-9020CDW

Värviline A4 seade
Printer/koopiamasin/skänner
Kiirus: 18 lk / min
WiFi, võrguliides
2-poolne printimine
Rohkem informatsiooni: SIIT

Pakkumist küsi siit

Brother DCP-L8400CDN

Värviline A4 seade
Printer/koopiamasin/skänner
Kiirus: 28 lk / min
Võrguliides
2-poolne printimine
Rohkem informatsiooni: SIIT

Pakkumist küsi siit

Brother DCP-L8450CDW

Värviline A4 seade
Printer/koopiamasin/skänner
Kiirus: 30 lk / min
WiFi, võrguliides
2-poolne printimine
Rohkem informatsiooni: SIIT

Pakkumist küsi siit

Brother DCP-L8850CDW

Värviline A4 seade
Printer/koopiamasin/skänner/faks
Kiirus: 30 lk / min
WiFi, võrguliides
2-poolne printimine
Rohkem informatsiooni: SIIT

Pakkumist küsi siit

Brother DCP-L9550CDWT

Värviline A4 seade
Printer/koopiamasin/skänner/faks
Kiirus: 30 lk / min
WiFi, võrguliides
2-poolne printimine
Rohkem informatsiooni: SIIT

Pakkumist küsi siit


BROTHER kaubamärgi kodumaa on Jaapan ja selle sünniks võib lugeda aastat 1928. Korporatsioon BROTHER asutati kuus aastat hiljem s.o. 15. jaanuaril 1934. Alates 1934 aastast, kui BROTHER alustas koduõmblusmasinate tootmist, on BROTHER Indrustries Ltd. püüdnud rakendada oma ideid, luues uusi tooteid meie igapäevaseks tarbeks.
Aastaid on BROTHER laiendanud oma tootevalikut ja täna kuuluvad lisaks õmblusmasinatele sinna büroomasinad, telekommunikatsioonitehnika ja tööstusmasinad-tööpingid.
Tänasel BROTHER Industries Ltd. on aukartust äratav peakontorite ja tootmise võrk üle maailma, kuhu kuulub 26 maad. BROTHER’I toodang on esindatud rohkem kui 100-s erinevas riigis. Kodumaal Jaapanis on BROTHER esindatud seitsme erineva tööstusharuga. USA-s on BROTHER juba aastast 1954. Euroopa võrk hakkas arenema aastal 1958, Inglismaalt. Koos kolme põhiharuga: bürootehnika, õmblusmasinad ja kommunikatsioonitehnika suudab BROTHER jätkuvalt tänu oma loomis- ja arenguvõimelisusele rahuldada klientide nõudmisi